15 Jun 2007

5-SURAT-SURAT DARI SEORANG SAHABAT YANG BELUM PERNAH DITEMUI (5)

Assalamualaikum
Saudaraku yang dirahmati Allah,
Kehidupan kita adalah ketentuan Ilahi. Saya tidak terfikir akan bertemu dan mengenali Man walaupun asalnya disebabkan sebuah Majalah yang saya baca. Sebenarnya orang seperti Man lah yang saya cari -cari untuk membina kekuatan , keazaman, semangat dalam meneruskan perjalanan mencari Mardhatillah.
Saya ramai kawan di kalangan para ustaz.Lepasa universiti tempatan dan timur tengah. Tetapi tidak ramai yang terlibat dalam aktiviti dakwah. Saya memang mempunyai jadual kuliah di masjid. Tanpa disedari saya mempunyai kelompok peminat yang meminati saya sebagai pendakwah.
Saya berterima kasih atas kesudian Man menceritakan sedikit latar belakang. Sesungguhnya HIDAYAH Allah itu terlalu mahal. Inilah sebahagian daripada kemanisan iman yang saya kecapi. Alhamdulillah dan Alhamdulillah.
Sehari dua lagi Man akan terima surat bersampul besar dari saya. Tengoklah sendiri isinya nanti.
Saya tak boleh menulis lebih panjang. Banyak kerja yang nak diselesaikan.
InsyaAllah saya sentiasa doakan Man sihat sejahtera . Tentang diri saya banyak lagi yang akan diceritakan . Jumpa lagi .

Tiada ulasan: